08.01.2022
U okviru projekta KK.09.1.3.01.0014 „Uspostava Regionalnog centra kompetentnosti Tehničke škole Sisak za područje elektrotehnike i računalstva u Sisačko-moslavačkoj županiji“, 7. siječnja 2022. godine, u Tehničkoj školi Sisak, održana je edukativna radionica namijenjena prosvjetnim djelatnicima Tehničke škole Sisak. Edukaciji je prisustvovala 28 sudionika, djelatnika Tehničke škole Sisak.
U okviru projekta KK.09.1.3.01.0014 „Uspostava Regionalnog centra kompetentnosti Tehničke škole Sisak za područje elektrotehnike i računalstva u Sisačko-moslavačkoj županiji“, 7. siječnja 2022. godine, u Tehničkoj školi Sisak, održana je edukativna radionica namijenjena prosvjetnim djelatnicima Tehničke škole Sisak. Edukaciji je prisustvovala 28 sudionika, djelatnika Tehničke škole Sisak.
Edukativna radionica ˝Ravnopravnost spolova˝ podijeljena je na četiri područja koja su obrađena kroz teorijski i praktični dio:
- Osobni identitet, rod i spol kao obilježja identiteta, rodni stereotipi
- Diskriminacija na temelju spola, prepoznavanje diskriminacije na temelju spola
- Zakonski i institucionalni okvir, mogućnosti zaštite prava
- Rodna perspektiva i rodno osviještena politika
Ciljevi radionice:
– podizanje svijesti i razumijevanje rodnih stereotipa i predrasuda, te mogućnost njihovog smanjenja
– osvještavanje rodnih stereotipa i prepoznavanje diskriminacije na temelju spola
– upoznavanje s institucionalnim i zakonskim okvirom za suzbijanje diskriminacije
– promicanje ravnopravnosti spolova
– promicanje rodno osviještene politike i neutraliziranje neosjetljivosti na rodne razlike
Sva četiri područja radionice ˝Ravnopravnost spolova ˝ uključivale su iskustvene vježbe, teorijsko izlaganje pojedine teme i raspravu.
Tijekom ove edukativne radionice sudionici su bili vrlo aktivni i pokazali spremnost u izražavanju svojih stavova, vrijednosti, uvjerenja i vlastitog svijeta kvaliteta. Neki od njih na vrlo jasan i kvalitetan način konfrontirali su se s mišljenjima drugih te spremno ulazili u diskusiju i raspravu što je doprinijelo ostvarivanju postavljenih ciljeva na samom početku radionica.